Tak Octavie TSI tez mozna kupic z fabrycznym gazem, ale jeszcze nikt na tym forum nie przyznal sie do zakupu takiego auta. Ciekawe czemu :roll:
[O1 ASZ] Prośba o analizę logów - problem z przyspieszaniem
Zwiń
X
-
[O1 ASZ] Prośba o analizę logów - problem z przyspieszaniem
Witam
Na tym forum jestem nowy, wiec na wstępie przepraszam z góry jeśli nie doczytałem o jakichś zasadach, choć ogólnie fora nie są mi obce, wiec mam nadzieje że wszystko bedzie ok.
Zwracam się do społeczności klubowej o pomoc. Mam u siebie chyba najczęstszy problem silników TDI a mianowicie problem z przyspieszaniem. Przede wszystkim co chwilę pojawia się błąd nr 17965 - "Charge Pressure Control: Positive Deviation". Po lekturze wielu tematów wiem że coś jest nie tak z zaworem N75, gruszką turbiny, lub przepływomierzem. Żeby nie szukać i nie wymieniać części w ciemno zrobiłem vag-iem logi. Dlatego proszę o ich analizę i pomoc od czego zacząć poszukiwanie przyczyny problemu, gdyż po wykasowaniu błąd pojawia sie ponownie już przy pierwszym przyspieszeniu. Poniżej zamieszczam logi:
Logi dynamiczne
Logi basic settings:
Logi grupy normalnej
-
-
http://img96.imageshack.us/img96/772...11bezbledu.jpg bez bledu a ja widze, ze jednak blad jest Ostre przeladowanie = notlauf.
http://img811.imageshack.us/img811/1...amiczny008.jpg to tez bylo juz na notlaufie.
Reszta logow nieczytelna przez pixele. Logi wrzucaj tu: http://vaglog.rtnet.pl/
Zloguj jednoczesnie 003, 008, 011
011 w BSVW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Ponownie wrzucam linki do logów Basic Settings.
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/jelly2_46802.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/jelly2_46803.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/jelly2_46804.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/jelly2_46805.html
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/jelly2_46806.html
Czy dobrze zrozumiałem ze te trzy grupy jednocześnie zalogowane mają być właśnie z Basic Settings??
A nazwałem grupe 11 dynamiczna "bez bledu" bo logowanie bylo zrobione po wykasowaniu bledu. a ponowne logowanie tej grupy było już z "funkcjonującym" błędem.
A na pytanie co się dzieje odpowiadam: auto jest mułowate. na 5 biegu można osiągnąć max 120 km/h, chyba że się go ostro pociągnie na 3 i 4 biegu to na 5 czasem osiąga 150. Po wykasowaniu błędu, przy przyspieszaniu jest wrażenie "stawania" auta i potem już jest właśnie mułowate. Wiec od czego zacząć?? n75 czy kierownice??
Komentarz
-
-
Nie zlogujesz dynamicznie zadnej grupy w BS wiec sprawdzasz w measuring blocks.
n75 mozesz zamienic z n18 ale to raczej kierownice choc w 11BS cos tam sie rusza.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
mieszek=grucha
kierownice można rozruszać na 2 sposoby:
1. ręcznie, znaczy wsadzić tam rękę i poruszać sztangą.
2. dynamicznie, w czasie jazdy ostro butujesz na 3,4,5b do 4000 obrotów na krótki czzs. w naszych warunkach najlepiej na 3 i 4b, bo na 5b przy 4000 rpm polecisz jak na autobanie, a nie każdy ma takową pod domem.
jeżeli kierownice są bardzo zapieczone, to pozostaje zdjęcie turbo, rozebranie i czyszczenie, ale to bez doświadczenia nie polecam. nic tam się nie psika i nie smaruje.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
Komentarz